تحقیق كارگاه تهویه مطبوع (معماری)

دسته بندیمعماری
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات35
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

كارگاه تهویه مطبوع (1)

در درس كارگاهی تهویه (1) دانشجویان آشنا می شوند با برخی از كارهای عملی در اجتماع و محیط كار باید با اصول آن آشنا و وارد باشند تا بتوانند از طریق این كارها امرار معاش و امورات زندگی خود را بگذرانند با كارهای در زیر اشاره شده آشنا شویم و آنها هرچه سریعتر یتدگرفته و به مرحله عمل می رسانیم .

1-جوشكاری با برق بر روی سطح صاف (ورق)

2-جوشكاری با برق – روی لوله و اتصال دولوله در سایزهای مختلف با هم

3-جوشكاری با گاز استیلن بر روی صفحه صاف با سیم جوش و بدون سیم جوش

4-جوشكاری با گاز استیلن روی لوله و اتصال دو لوله با سایزهای مختلف با هم

5-سیستم مكانیكی و برقی كولر آبی

6-سیستم مكانیكی و فن كوئل

7-سیستم برق

(1)جوشكاری با برق یا قوس الكتریكی : یكی از روشهای اتصال دائم قطعات به یكدیگر جوشكاری می باشد كه در مقایسه با روشهای پرچكاری ارزانتر و سریعتر بوده و علاوه بر سبكی و عدم تضعیف قطعات كار (بدلیل نیاز به سوراخ در پرچكاری ) را نیز به عهده دارد . جوشكاری عبارتست از یكپارچه كردن مواد فلزی و یا مصنوعی با بكار بردن حرارت تنها جوش ذوبی و یا حرارت و فشار جوش پرسی صورت می گیرد . انواع جوشكاری ها عبارتند از جوشكاری با گاز و برق .

(2) یكی دیگر از روشهای جوش ذوبی جوشكاری با قوس الكتریكی است كه در‌آن حرارت مورد لزوم بوسیله قوس الكتریكی تامین می گردد و قوس الكتریكی تامین می گرددو قوس الكتریكی منبع حرارتی بسیار خوبی برای جوشكاری بوده و بكمك آن می توان در زمان كوتاهی درجه حرارتی را بوجود آورد كه به مقدار زیادی بالاتر از نقطه ذوب اكثر فلزاتی می باشد كه معمولاً در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند (در حدود 4 هزار درجه سانتی گراد ) از مزایای دیگر این روش می توان تمركز حرارت در محل جوكاری ، توان بیشتر و سرعت عمل زیاد آنرا نسبت به جوس اكسی استیلن نام برد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برچسب ها: كارگاه تهویه مطبوع 35 ص , تحقیق كارگاه تهویه مطبوع , دانلود تحقیق كارگاه تهویه مطبوع , تحقیق , كارگاه تهویه مطبوع ,

[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 1 بهمن 1396 ] [ 11:53 ] [ یونس داوری ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]